Simpel proces - grote resultaten
Op zoek naar een effectieve manier om jouw website ranking te verhogen en het organische zoekverkeer te verhogen? Ons SEO sprint proces biedt een eenvoudige en gestroomlijnde aanpak die uw bedrijf van nul tot held kan brengen. Ons vier stappen proces heeft bewezen snel resultaat op te leveren:
Strategie
Fundering
Groei
Promotie
Met onze hulp kun je er zeker van zijn dat je site wordt geoptimaliseerd voor SEO succes en dat je content wordt gezien door de juiste mensen.
Stap 1
Strategie
Het beste plan is er een die we daadwerkelijk kunnen uitvoeren. We beoordelen de huidige website kwaliteit om een strategie uit te stippelen om onze SEO doelstellingen te bereiken. Om dit te doen, hebben we een aangepaste Website Kwaliteits Audit gemaakt. We putten uit gegevens van plaatsen als Ahrefs, Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog, Site Bulb en SEMrush om een volledig overzicht van onze site te krijgen.
Deze gegevens helpen ons om onze pagina's op te delen in twee bruikbare lijsten: technische fixes en content fixes. We zorgen ervoor dat elke pagina een duidelijke verantwoordelijkheid heeft, en deze transparantie helpt ons om de nodige veranderingen door te voeren die onze inhoud naar de voorpagina van Google brengen.
Door ons plan te volgen, kunnen we ervoor zorgen dat onze website het beste middel is om onze inhoud te leveren - wat uiteindelijk leidt tot succes!
Stap 2
Fundering
Nu we hebben gezorgd voor de verbeteringen van de website, is het tijd om te beginnen met het verbeteren van de on-page onderdelen.
Laten we beginnen met het inspecteren van de huidige pagina's van de site. We onderzoeken elementen als inhoud, ranking en het huidige optimalisatieniveau.
In dit stadium is een van de belangrijkste stappen het uitvoeren van een uitgebreide inhoudscontrole. We verfrissen, herschrijven en voegen inhoud samen om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk presteert.
We zullen ook data gebruiken om nieuwe mogelijkheden in bestaande content te identificeren en interne links tussen pagina's te versterken. Onze geavanceerde aanpak zorgt ervoor dat uw content voldoet aan de hoge eisen van Googles algoritmen.
Als we klaar zijn, heeft u minimaal 15 kern artikelen met een toegewijde contentmanager/schrijver die voor verder succes kan zorgen. Dit proces is cruciaal om je blog van gewoon bestaand naar betekenisvolle prestatieresultaten te brengen.
Stap 3
Groei
Voor velen kan het woord "groei" een beetje een taboe zijn in de marketingwereld, en nog meer als het gaat om contentmarketing. Wat betekent "groei" eigenlijk? Is het gewoon meer blogpagina's dan vorige maand, of meer sessies, of e-mail inschrijvingen?
In dit geval betekent groei het creëren en rangschikken van brandable assets zoals ondersteunende content, whitepapers en long-form blog posts. Het gaat om de creatie en promotie van inhoud die nodig is om de aandacht van mensen te trekken en hen door de trechter te trekken tot het punt waarop ze een demo boeken.
Om dat te bereiken moet het contentteam zich richten op een combinatie van vooral top-of-funnel en enkele bottom-of-funnel trefwoorden, het soort vragen en overpeinzingen die de aandacht trekken in de sales room.
Het is een proces dat volledig datagedreven en nerdy is, maar zonder gokwerk. Het inhoudsteam kan gebruik maken van TF*IDF, contextuele trefwoorddichtheid en interne links met ankertekstgegevens om precies aan te geven hoe het voor elk gewenst trefwoord moet scoren.
Door dit proces weet je contentteam altijd waar campagnes voor zijn en waarom ze schrijven. Op die manier hoeft men niet meer te raden waarom inhoud populair is of niet. In plaats daarvan kan succes worden gemeten als een featured snippet of andere hoge rankings op de SERP's.
Stap 4
Promotie
Als je waardevolle inhoud maakt, maar niemand ziet het, heb je het dan wel echt gemaakt? De waarheid is dat slechts tien sites op de eerste pagina van Google staan en die plaatsen worden fel betwist. Je moet een solide basis van vertrouwen opbouwen die voortkomt uit betrouwbare links die naar je inhoud verwijzen van gezaghebbende sites.
We gebruiken geen alledaagse SEO-tactieken - we maken gebruik van geavanceerde software voor gegevensanalyse om vast te stellen welke links andere sites gebruiken om te scoren, en bedenken een strategisch plan om jou daar sneller te krijgen. We gebruiken ook onze eigen simulaties om de ROI en tijdlijn om backlinks te berekenen.
Bovendien zoeken we alleen echte en unieke links die afkomstig zijn van echte bronnen - geen PBN's toegestaan! De links die we verwerven moeten sectorspecifiek zijn en verkeer genereren van minstens 1.000 maandelijkse bezoekers. Plus, zodra de linkperiode afloopt, mag je de links houden - ze zijn van jou en we garanderen ze voor twee jaar!
Concurreren in de SERP's zal geen gemakkelijke taak zijn, dus wapent u zich met de hulp van professionals om ervoor te zorgen dat uw inhoud zijn doelen bereikt.
Het plan
We zijn hier niet om je te binden aan verplichtingen op lange termijn. We stellen gewoon enkele sprints voor die je kunnen helpen je te concentreren en te slagen. Je kunt elke sprint als losse eenheid gebruiken of, nog beter, een aangepast plan maken door meerdere sprints samen te voegen. Deze sprints zijn ontworpen met het oog op flexibiliteit: je kunt ze herhalen, opschalen of overslaan, afhankelijk van hoe snel je wilt groeien.
Wacht niet tot je achterloopt op je concurrenten
Laten we beginnen met de strategie sprint - het zal je een goed idee geven van waar je bent en wat je volgende stappen zouden moeten zijn. Laten we in beweging komen! Wacht niet langer en plan hieronder gelijk een gesprek met ons in om te weten te komen hoe jij content kunt maken waarmee je resultaten behaalt!
Blijf op de hoogte van alle tips & tricks voor SEO
Krijg wekelijkse updates
Als je op de hoogte wilt blijven van de laatste ontwikkelingen, kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Je ontvangt tijdig updates over de laatste gebeurtenissen, evenals nuttige tips en trucs over hoe je het meeste uit je SEO kunt halen. Dus wacht niet langer, schrijf je vandaag nog in en blijf de concurrentie voor!