Toegewijd team
Ons team is toegewijd om je te helpen je bedrijf te laten groeien. Hoe vaak ben je niet dicht bij de aankoop van een product of dienst geweest, maar werd je afgeleid door een zwakke branding, communicatie of design? Hoeveel geld heb je uitgegeven aan iets waarvan je niet wist wat het was? Wij lossen die problemen op, wat betekent dat je bedrijf echt kan groeien.
Marketing
Branding
Design
Onze expertises 01
Organisch resultaat
Organische bezoekers zijn mensen die jouw bedrijf vinden door op internet te zoeken in plaats van dat ze op uw site terechtkomen via advertenties.
Big Data Analysis
Jij bereikt jouw doelen op de meest efficiënte manier dankzij ons geavanceerde datamanagementsysteem. Data is de sleutel!
Leads management
Met uitgebreide plannen zorgen we voor zoveel mogelijk waardevolle leads. De leads die we jou geven, helpen bij het opzetten van remarketingcampagnes die jouw conversieratio kunnen verbeteren.
Online marketing strategieën
We zoeken uit wie jouw doelgroep is, waar deze zich bevindt en wat hun interesses zijn. Zodra we deze gegevens weten, kunnen we een marketingstrategie creëren die perfect bij jouw bedrijf en niche past.
Achtergrond verhaal 02
Achter-grond verhaal 02
Wij zijn een B2B-bedrijf dat een ecosysteem van digitale marketeers voor hun klanten creëert. Een bedrijf kan geen online aanwezigheid creëren zonder een professional. Ze worstelen vaak met hun zoekmachineoptimalisatie, copywriting en het opzetten van content op blogs. Het team van YouthCommerce kan je helpen om een sterk digitaal fundament voor je bedrijf op te bouwen. We richten ons op B2B-bedrijven die zichzelf willen promoten via blogs, social media marketing en meer, zodat je dit zelf niet hoeft te doen. Door meer geld te verdienen, en een betere service te bieden, zullen klanten je bedrijf weer opmerken, omdat je online gemakkelijker te vinden bent.
Het begin
Het begon met mijn eigen wens om meer omzet te krijgen. De wens om de marketingkosten en de tijd die nodig is voor het genereren van leads te verlagen. De wens om de leider te zijn in digitale marketing en een directe impact te hebben op de bedrijfsvoering met een uitstekende ROI voor het bedrijf. Met onze service is het niet alleen mogelijk om een organisch lead rendement op te bouwen met blogs, maar ook om altijd je lead pijplijn te onderhouden door optimaal gebruik te maken van social media lead generatie op basis van marktspecifieke behoeften.
Gebrek aan groei
Het punt is dat ik niet in staat was om leads te genereren en € 30-50K MRR (Monthy Recurring Revenue) te behalen. Dat betekende dat ik niet in staat was om meer te verkopen. Om het nog erger te maken, voelde ik me verschrikkelijk omdat het doel is om het bedrijf te laten groeien, maar het genereren van leads en omni-channeling niet werkte. De kosten liepen namelijk op door ons gebrek aan focus op marketing- en salesactiviteiten. We vonden dat we meer moeten investeren in marketing- en verkoopactiviteiten.
Expert
Ik voelde me nog slechter over de situatie omdat ik gefrustreerd was dat ik veel tijd en middelen besteedde aan het opzetten van mijn website, het schrijven van blogposts en het creëren van content. Maar na maanden van worstelen realiseerde ik me dat het niet werkte zoals de meeste andere websites deden. Het was me duidelijk dat ik een expert nodig had die mijn ideeën kon helpen realiseren zonder dat ik alles zelf moest opzetten. Ik had het gevoel dat ik echt geen deel wilde uitmaken van een industrie die bedrijven helpt schade te berokkenen in plaats van te helpen.
Het probleem
Het probleem was dat we een groot netwerk hebben, maar we niet wisten hoe we het moesten gebruiken. We hebben een groot netwerk, maar we waren ons niet bewust van de mogelijkheden wat ze ons kunnen bieden. Het internet staat vol met content over verkoop, marketing, gevolgd door ontwikkelingen in de digitale scene en groei in ons bedrijfsleven. Maar het blijkt dat deze website dat niet doet. Wat betekende dat je het te druk hebt met je bedrijf en geen tijd hebt om de marketing te beheren. Je hebt dus weinig kennis over wat je moet doen om te slagen in marketing. Dit betekende dat ze niet konden groeien en hun verkoop stagneerde.
Het begin
Het begon met mijn eigen wens om meer omzet te krijgen. De wens om de marketingkosten en de tijd die nodig is voor het genereren van leads te verlagen. De wens om de leider te zijn in digitale marketing en een directe impact te hebben op de bedrijfsvoering met een uitstekende ROI voor het bedrijf. Met onze service is het niet alleen mogelijk om een organisch lead rendement op te bouwen met blogs, maar ook om altijd je lead pijplijn te onderhouden door optimaal gebruik te maken van social media lead generatie op basis van marktspecifieke behoeften.
Gebrek aan groei
Het punt is dat ik niet in staat was om leads te genereren en € 30-50K MRR (Monthy Recurring Revenue) te behalen. Dat betekende dat ik niet in staat was om meer te verkopen. Om het nog erger te maken, voelde ik me verschrikkelijk omdat het doel is om het bedrijf te laten groeien, maar het genereren van leads en omni-channeling niet werkte. De kosten liepen namelijk op door ons gebrek aan focus op marketing- en salesactiviteiten. We vonden dat we meer moeten investeren in marketing- en verkoopactiviteiten.
Expert
Ik voelde me nog slechter over de situatie omdat ik gefrustreerd was dat ik veel tijd en middelen besteedde aan het opzetten van mijn website, het schrijven van blogposts en het creëren van content. Maar na maanden van worstelen realiseerde ik me dat het niet werkte zoals de meeste andere websites deden. Het was me duidelijk dat ik een expert nodig had die mijn ideeën kon helpen realiseren zonder dat ik alles zelf moest opzetten. Ik had het gevoel dat ik echt geen deel wilde uitmaken van een industrie die bedrijven helpt schade te berokkenen in plaats van te helpen.
Het probleem
Het probleem was dat we een groot netwerk hebben, maar we niet wisten hoe we het moesten gebruiken. We hebben een groot netwerk, maar we waren ons niet bewust van de mogelijkheden wat ze ons kunnen bieden. Het internet staat vol met content over verkoop, marketing, gevolgd door ontwikkelingen in de digitale scene en groei in ons bedrijfsleven. Maar het blijkt dat deze website dat niet doet. Wat betekende dat je het te druk hebt met je bedrijf en geen tijd hebt om de marketing te beheren. Je hebt dus weinig kennis over wat je moet doen om te slagen in marketing. Dit betekende dat ze niet konden groeien en hun verkoop stagneerde.
Toen gebeurde er, als bij toeval, iets geweldigs
Ik was toen verkoper bij een internationaal bedrijf, die de kans kreeg om met vermogende consumenten te werken. Ik wilde ons aanbod voor hoogwaardige klanten uitbreiden en nieuwe bedrijfsmodellen testen. Ik hoorde over lead generation van een vriend, die me vertelde dat hij het platform met succes in zijn bedrijf heeft gebruikt om nieuwe retailklanten te vinden met kortingsaanbiedingen door rechtstreeks contact op te nemen met jongeren.
We bieden professionele digitale marketingdiensten. We zijn een team van digitale marketeers en oprichters van start-ups! Het was me nu glashelder hoe dat moet. Om een B2B bedrijf succesvol te runnen, moet je weten wat de markt nodig heeft. Het is onze passie om nieuwe trends, ontwikkelingen en innovaties in marketing voor bedrijven te ontdekken en te verkennen. Want ik zag dat het met onze service niet alleen mogelijk is om een organisch lead rendement op te bouwen met blogs, maar ook om altijd je lead pijplijn te onderhouden door optimaal gebruik maken van social media lead generatie op basis van marktspecifieke behoeften.
Ik heb ook geleerd dat het niet mogelijk is om je doelgroep te bereiken met hetzelfde budget. Je moet in plaats daarvan beginnen met het genereren van organische leads. Hierdoor ben ik nu in staat om dagelijks nieuwe leads te genereren. Ik ben in staat om mijn lead generatie activiteiten op te schalen. Plotseling verhoogde ik de omzet met meer dan 150%.
Focus op data gedreven aanpak
Mijn plan was om toegang te krijgen tot de meest relevante data voor B2B- en B2C-bedrijven. Dus begon ik een nieuwe strategie te bedenken die mijn bedrijf zou helpen meer aandacht te krijgen, de verkoop te verhogen en ons klantenbestand te laten groeien. Maar daar stopten we niet. Vervolgens werkten we verder aan de contentcreatie en inzichten. Daarnaast bieden we een service om je website op te laten vallen en de verkoop te verhogen.
De service is niet alleen geautomatiseerd, het is ook gepersonaliseerd
Uiteindelijk raakten we zo gefrustreerd dat we besloten om een B2B-focusplatform te starten dat productbedrijven en servicebureaus helpt om meer leads en klanten uit je doelgroep te halen met behulp van de technieken van marktonderzoek. We kozen ervoor om het YouthCommerce te noemen. We dachten dat als we iets konden creëren dat het mogelijk zou maken om een platform te bouwen waarmee bedrijven meer leads en klanten kunnen verdienen zonder enorme hoeveelheden geld uit te geven aan traditionele marketingkanalen, we erg blij zouden zijn. De grootste hindernis was het vinden van een platform dat leads voor mijn bedrijf kon genereren. Ik sta soms nog versteld van de manier waarop YouthCommerce dit voor elkaar krijgt. Het is simpel, makkelijk, snel en betrouwbaar. We hebben YouthCommerce opgericht. @Ik kan nu ingehuurd worden door een bekend bedrijf om dat bedrijf te helpen groeien, maar na 2 maanden werd de baan beëindigd omdat ze mijn salaris niet konden betalen. Ik werk nu gratis als consultant voor andere bedrijven en ben mijn eigen bedrijf begonnen met 3 medewerkers. We zijn toen begonnen met het verhuren van andere Startups, MKB, Tech en digitale marketingbedrijven in het algemeen. Als resultaat van dit alles hebben we het volgende kunnen bereiken: # We zijn een B2B-bedrijf dat bedrijven helpt hun verkoop en marketing te laten groeien. Onze dienstverlening is gebaseerd op de expertise van ons team, die jarenlange ervaring hebben op het gebied van digitale marketing en lead generatie.
Na het opzetten van YouthCommerce heb ik de mogelijkheid gehad om mensen te begeleiden bij hun digitale transformatie en het verbeteren van hun website voor maximaal resultaat. Hierbij gebruiken we daadwerkelijk effectievere marketingtools voor het vergroten van onze lead generatie met digitale marketing.
We hebben deze groei bereikt door honderden pagina's voor bedrijven en merken te maken met behulp van de nieuwste digitale marketingtechnieken. Maar we realiseren ons ook hoe moeilijk het voor een bedrijf kan zijn om organisch en via social media kanalen te genereren. Daarom hebben we onze unieke dienst in het leven geroepen: YouthCommerce Q.Q.L.A. En uiteindelijk betekent dit alles dat we nu in staat zijn om ondernemers hun digitale marketing verder te brengen op een manier die efficiënter, doelgerichter en resultaatgerichter is.
DESIGN
Branding done right
Onze reis 01
Het begin
YouthCommerce officieel begonnen als een online bedrijf dat SEO-diensten aan groeiende bedrijven te helpen. We hebben al snel onze diensten uitgebreid met meer dan alleen SEO om aan te passen aan de behoeften van onze klanten.
Growth Hacking
Vervolgens zijn we begonnen met het uitbreiden naar Social Media Marketing Agency en Growth Hacking. Zo kunnen we alle benodigde diensten aanbieden om jouw bedrijf online te laten groeien!
Uitbreiding
Met trots kondigen wij aan dat wij onze processen, kwaliteit, design en continuïteit aanzienlijk hebben verbeterd. Ons team is groter en sterker geworden, en we blijven uitbreiden zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.
No posts were found for provided query parameters.
Ons team 03
Benieuwd naar meer?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Als je onze website interessant vindt, zul je onze nieuwsbrief ook geweldig vinden. Hij wordt een aantal keer per week verstuurd en staat boordevol tips en trucs voor online marketing.