Klaar met SEO dat niet

1.
Geen richting
2.
Generieke content
3.
Tekort aan expertise

Zou je over de zee gaan varen zonder een kompas? Dit is namelijk wat de meeste ondernemers doen met hun SEO plan. Dat er volume zit op keywords betekent niet dat je diepte ontvangt van je lezers/ klanten als je content niet aan de behoefte voldoet waar ze naar zoeken.

Het systeem wat we hanteren is dat we samen kijken wat de customer journey is, wie is nu eigenlijk je user persona? Daar maken we een deep dive van om zo het totale proces samen te ontwikkelen waar niet alleen jij, maar ook al je lezers en toekomstige cliënten je dankbaar voor zullen zijn.

Met onze 30 jaar ervaring... X aantal tevreden klanten... En ons expertiseteam...

Al in slaap gevallen? Wij namelijk wel. Dit soort teksten boeit niemand, omdat dit altijd voorkomt. Wij zorgen samen dat we een sterke tone of voice maken die past bij de doelgroep die je probeert aan te spreken. Want zeg nu zelf, als je op zoek bent naar een probleem wil je de creatiefste of autoritaire persoon hebben en dit zijn de mensen wie vaak in de top 10 van Google staan.

Om niet generiek te zijn moet je durven en testen met de verschillende copies totdat je jezelf kan onderscheiden met content. Je offline naam hoeft niks online te betekenen! Al hoewel we daar graag verandering inbrengen.

Ik hoor je nu al denken 'dit gaat me een rib uit me lijf kosten'. Zeker niet! Wij werken namelijk niet op uur basis, maar op project basis. Hierdoor kunnen we garanderen dat er geen ongepaste uren bij komen waardoor je ROI daalt en je eigenlijk geen idee hebt wat er nu gedaan wordt.

We gebruiken state of the art tools en onze eigen gebouwde organisch rendement funnel om van tevoren het hele proces te bespreken en een indicatie te maken wat er nodig is om het gewenst rendement of leads te behalen. Dus afhankelijk van de doelstelling, en de nul meting waar je bedrijf nu staat kunnen we het een budget sterk plan samen op stellen zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Want zeg nu zelf als je enorme kiespijn hebt wil je ook dat de tandarts zo snel mogelijk je helpt zodat je gebit weer normaal functioneert. We kijken samen precies waar deze pijn zit, en hoe benodigd dit is om te verwijderen (zonder enige consultant kosten van de tandarts).

Als de inhoud die je produceert niet is afgestemd op de klant- en dienstgerichte strategie van je bedrijf, blijft je website achter met een hoop zinloze inhoud die niet voldoende verkeer genereert of niet converteert. Het is tijd om doortastend op te treden voordat het te laat is.

Ontwerp zonder titel-2

Nummer 1 tool

Dit betekent goed luisteren naar hun klanten en bepalen welke taal en terminologie hun ideale klant gebruikt. Met deze kennis in de hand is het vervolgens mogelijk om te beginnen met het maken van inhoud die is afgestemd op dat publiek en die echte waarde biedt. Door hun marketingmodel aan te passen aan de normen van de media-industrie, kunnen ze beter contact leggen met prospects, merkloyaliteit bevorderen en uiteindelijk meer klanten converteren.

Relevante content

Weet je zeker dat je huidige website optimaal functioneert? Technische audits zijn essentieel voor het leggen van de basis van je SEO strategie, terwijl UX reviews en CRO (Conversion Rate Optimization) kunnen zorgen voor een soepele reis voor gebruikers langs de verkooptrechter. Met de gebruikerservaring in gedachten moet je berichtgeving duidelijk en aandachttrekkend zijn, vanaf de eerste pagina tot de demo en de leads.

Content creatie

De kern van elk succesvol verkoopproces is sales ondersteunende content die wrijving voor de klant minimaliseert. In plaats van te beginnen met zoekwoordenonderzoek en blogberichten die zijn ontworpen voor SEO, beginnen wij met het maken van gerichte verkoopinhoud die prospects helpt bij elke stap in de verkoopcyclus.

Creëer loyaliteit

Door de inhoud van je dienst te organiseren in actuele clusters kun je sneller dan ooit een groot publiek opbouwen. Niet alleen dat, maar het helpt ook om van je klanten toegewijde fans te maken. Door hen te voorzien van een waardevolle bibliotheek vol gevarieerde en boeiende inhoud, kun je hun loyaliteit verzekeren en hen helpen ambassadeurs voor je merk te worden.

Unieke content

We hebben een indrukwekkend succespercentage van 20% van onze inhoud op de eerste pagina van de zoekresultaten. Deze prestatie getuigt van ons klantenonderzoek, onze zoekintentieanalyse en onze diepgaande kennis en begrip van het onderwerp - allemaal samengebracht om unieke en informatieve infographics te maken.