Wat Is Omni Channel? Waarom zou je omni channel gebruiken in je bedrijf?
Doen bedrijven klanten krijgen door alle kanalen aan te bieden? Ja, dat kan! Maar om dit goed te doen, is het belangrijk om kennis te hebben van omnichannel. Een omni channel marketing plan bevat alle mogelijkheden om je klanten te bereiken in een efficiënte manier. Hieronder voor jou in een blogje-formaat de verschillende omni channels […]
Hoe zoek je naar de juiste content manager voor jouw project?
Hebt u zich ooit verloren en gefrustreerd gevoeld als het gaat om inhoudsbeheer? Of bent u een van die mensen die ervan uitgaat dat een contentmanager alles voor u regelt? Geen van beide scenario’s is bijzonder wenselijk, want het betekent dat u niet de kans krijgt om uw eigen beste advocaat te zijn. Daarom is […]
Hoeveel Budget Moet je Hebben om een Goede Content management outsourcing te Nemen?
Content management is een essentieel onderdeel van elke organisatie. Het is belangrijk om goede content over te houden, zodat mensen je website graag bezoeken en je klanten aanspreken. Maar wat doe je ervoor dat dit goed blijft within your budget? Inbound content management is simpelweg te duur wegens de tools en expertise die nodig zijn […]
Ontgrendel je developers potentieel met SEO voor developers!
De eerste regel van SEO is het ontwikkelen van echt goede inhoud. De tweede richtlijn van seo is het maken van echt goede webinhoud. Als mensen niet van plan zijn om zich daarna met je webinhoud bezig te houden, dan wil Google dat ook niet, we leven in het tijdperk van makers, ontdekkers en ook […]
Waarom YouthComere de website hoger in google laat ranken
Wilt u dat uw website gezien wordt door een breder publiek? Dan is YouthComere de perfecte tool voor u. Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren en laten groeien van websites, en ons team van experts heeft de kennis en expertise om u te helpen de top van de zoekmachines te bereiken. Waarom genoegen nemen met […]
Hoe zet ik contentkalender in voor mijn bedrijf?
Hoe zet je in voor succesvolle content marketing voor je bedrijf? Dat kan niet zonder contentkalender! Contentkalender is een online tool dat ondernemingen kunnen gebruiken om hun blog en social media content aan te bieden overzichtelijk in een grafiek. Hierdoor kan het team gemakkelijker onderzoek doen naar de succesfactoren voor bloggebruik en soci
Hoe groot is de kans dat je een buyer persona nodig hebt om je ideale product te vinden?
Ik ben in de voorbereidingen voor het kopen van een nieuwe spiegel. Maar ik kan me niet zorgen maken over de kwaliteit omdat ik toch weet dat ik bij onder andere internetwinkels kan kiezen voor een geslaagde klantenloyaliteit. Dat kan ik doen omdat ik persoonlijk wel een buyer persona heb bedacht. Wat is een buyer […]
Buyerspersona: wat is het, hoe doe je het en waarom is het belangrijk?
Online marketing is het uiten van jouw bedrijf in een wereld die steeds krachtiger wordt gericht op persoonlijk contact. Door je doelgroep goed in beeld te krijgen, kun je ondernemingen beter begrijpen en aan de slag gaan met marketingstrategieën die bij hen zijn aangesloten. But waar kun je naar zoeken voor informatie over buyer persona’s? [&
5 Geheimzinnige Methoden Voor Succesvolle Content Marketing
Voor veel ondernemers staat het vraagstuk van content marketing nog altijd in de vorm van: hoe creëer ik content die succesvol is? Hierbij komen ze vaak tot de ontdekking dat ze enkele geheimzinnige methoden gebruiken om content marketing succesvol te implementeren in hun bedrijf. Zo leren ze bijvoorbeeld heel goed over de invloed van social [&helli
Guerillamarketing Met Andere Marketingmethoden
In deze blog ga ik aan onze lezers uitleggen wat guerillamarketing eigenlijk is en welke voordelen het heeft. Ik doe dit aangevuld met voorbeelden van bedrijven die guerillamarketing gebruiken om hun merk verder uit te breiden. Hierbij krijg je ook te maken met de technieken van inbound marketing, die bedrijven helpen bij het aantrekken van […